Abonnementen

Het Mimic abonnement

Hoe werkt het Mimic abonnement?

Je ontvangt eerst het Startpakket. Zo kunnen jullie Mimic samen uitproberen. Het pakket bestaat uit de volgende producten:

    • Mimic anti-krampjes babyfles
    • Borstvoedingcup voor gekolfde melk
    • 36 voorgedoseerde Mimic cups met opvolgmelk

Daarna ontvang je jouw gekozen abonnement op een box met cups. Je kunt deze box altijd aanpassen, pauzeren of stopzetten, zelfs 1 dag voor de levering. Dit geldt ook voor de levering van je allereerste box.

Welk abonnement heeft Mimic en hoeveel kost dit?

We hebben 2 verschillende abonnementen afhankelijk van hoeveel cupjes je wil gebruiken.

  • Wil je af en toe een cup gebruiken (omdat je ook borstvoeding geeft, voor de oppas of kinderdagverblijf) kies je het af-en-toe-een cup-abonnement voor 19,99€ per box met 36 cups.
  • Wil je cupjes voor elke voeding, kies je het altijd-cups-abonnement voor 52€ per box met 108 cups. Het abonnement omvat alles wat je kindje in één maand nodig heeft. Je kunt bij beide abonnementen cupjes combineren.

Mocht je kindje tussen 2 leveringen een andere cup nodig heeft, is het goed om te weten dat wij deze verpakkingen terugnemen en weer vergoeden.

Kan ik het abonnement nog wijzigen?

Je kunt het abonnement op elk moment wijzigen:

  • De cupjes. Naarmate je baby ouder wordt, gaat hij ook meer flesvoeding drinken. Afhankelijk van het gewicht of de leeftijd van je baby, kies je de cup met de juiste hoeveelheid voeding.
  • Als je kindje tussen 2 leveringen een andere cup nodig heeft, is het goed om te weten dat wij deze verpakkingen terugnemen en weer vergoeden.
  • De datum van de volgende verzending of de leveringsfrequentie

We sturen je drie dagen voor de verzending van je bestelling via WhatsApp een berichtje, zodat je de tijd hebt om eventuele wijzigingen door te voeren (zonder wijzigingen is de bestelling identiek aan die van de vorige maand).

Je kunt de box altijd aanpassen, pauzeren of stopzetten, zelfs 1 dag voor de levering. Dit geldt ook voor de levering van je allereerste box.

 Hoe kies ik de juiste cup?

Op basis van het gewicht of de leeftijd van je kindje kies je de cup die bij jouw kindje past. Mocht je twijfelen, kun je ons ook altijd mailen of bellen, dan kijken we even met je mee! info@mimic.nl / 0800-2551111

Hoeveel cupjes ontvang ik?

Bij het af en toe abonnement krijg je 36 Mimic cupjes. Afhankelijk van hoeveel cupjes je wil gaan gebruiken per week (bijvoorbeeld voor de oppas, kinderdagverblijf, ’s nachts), kies je de gewenste leverfrequentie.

Leverfrequentie voor het af en toe cups abonnement/36 cupjes:

  • Iedere 2 weken | voor 18 cups per week
  • Iedere 3 weken | voor 12 cups per week
  • Iedere 4 weken | voor 8 cups per week
  • Iedere 6 weken | voor 6 cups per week
  • Iedere 8 weken | voor 4 cups per week


Het abonnement met cups voor elke voeding voorziet in de behoeften van je kindje als je alle voedingen vervangt door een cup. Je ontvangt altijd een box met 108 cupjes. Afhankelijk van het aantal voedingen dat je geeft per dag, kies je jouw leverfrequentie. Zo heb je altijd voldoende cups in huis. Maak je geen zorgen: als het te veel of te weinig lijkt, kun je de leveringsfrequentie altijd aanpassen.

Leverfrequentie voor het altijd cups abonnement/108 cupjes:

  • Iedere 2 weken | voor 7 cups per dag
  • Iedere 3 weken | voor 5 cups per dag
  • Iedere 4 weken | voor 4 cups per dag
  • Iedere 5 weken | voor 3 cups per dag
  • Iedere 6 weken | voor 2 cups per dag

Wat kan ik doen als ik te veel/te weinig cups ontvang?

Je kunt de datum van je volgende verzending of je leveringsfrequentie aanpassen vanuit je accountpagina > dashboard > Pas leverfrequentie aan.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Je kunt op elk gewenst moment wijzigingen aanbrengen vanuit je accountpagina > dashboard.

– Andere cups of combinatie van cupjes kiezen
– De datum van de volgende levering
– De leveringsfrequentie

Wanneer kan ik mijn abonnement wijzigen?

Je kunt je abonnement op elk gewenst moment wijzigen, maar je wijzigingen worden alleen in aanmerking genomen als je ze uiterlijk één dag voor de verzending van je bestelling doorvoert. Geen zorgen, we sturen je drie dagen voordat het pakket wordt verzonden een berichtje via WhatsApp.
Als je geen wijzigingen doorvoert, ontvang je dezelfde bestelling als de levering ervoor.

Kan ik mijn abonnement gemakkelijk stopzetten?

Ons abonnement is vrijblijvend. Om je abonnement te beëindigen, klik je simpelweg op de knop ‘Abonnement stopzetten’ in het dashboard.

Wanneer ontvang ik mijn eerste bestelling?

Je eerste bestelling, het Startpakket, wordt direct in behandeling genomen en wordt binnen 2 werkdagen geleverd. Vervolgens zullen we je pakketten verzenden met de gekozen verzendfrequentie.

Wat als mijn kind tussen twee bestellingen meer gaat drinken?

Als je kindje tussen twee bestellingen meer gaat drinken, kun je de ongeopende verpakkingen cupjes van je abonnement kosteloos retourneren. Wij zullen je na ontvangst terugbetalen.
Om de verpakkingen gratis te retourneren, kun je een retouraanvraag indienen via de mail info@mimic.nl of je kunt via WhatsApp +31850870425 een berichtje sturen. We sturen je een Postbus adres waar je het pakket kosteloos mee kan retourneren.

Wanneer wordt de betaling afgeschreven?

Je betaling van het Startpakket wordt direct afgeschreven, dit pakket wordt binnen 2 dagen geleverd. De betaling van het abonnement wordt verwerkt op de verzenddatum van je bestelling, dit is dus afhankelijk van de leverfrequentie die je hebt gekozen.

Betaling

Met welke betaalwijzen kan ik mijn bestelling betalen?

Wij accepteren iDeal, de meeste creditcards (VISA, MASTERCARD, AMEX…).
Helaas accepteren wij nog geen PayPal, contante betalingen, betalingen per cheque, prepaid kaarten (zoals VISA Electron) en bankoverschrijvingen.

Wanneer wordt het bedrag in rekening gebracht op mijn kaart als ik een abonnement afsluit?

Je betaling wordt afgeschreven op de verzenddatum van je bestelling, dit is dus afhankelijk van de leveringsfrequentie die je hebt gekozen.

Levering

Ik wil het bezorgadres van mijn abonnement wijzigen, hoe doe ik dat?

Op je accountpagina > knop Adres > Bewerken.

Wanneer ontvang ik de eerste bestelling van mijn abonnement?

Je eerste bestelling wordt onmiddellijk verwerkt en zal binnen twee werkdagen geleverd worden. Vervolgens verzenden we je pakketten volgens je gekozen leveringsfrequentie.

Ik heb niet de juiste cupjes ontvangen, wat moet ik doen?

Neem bij een fout in je pakket contact op met onze klantenservice. Dat kan per mail via info@mimic.nl, via WhatsApp +31850870425 of je kunt ons bellen op 0800-2551111. We zullen je dan zo snel mogelijk de juiste producten sturen.

Mijn kind is meer gaan drinken per flesje en ik heb nog ongeopende verpakkingen cupjes, kan ik deze laten terugbetalen?

Als je kindje tussen twee bestellingen meer gaat drinken, kun je de ongeopende pakken cupjes van je abonnement kosteloos retourneren. Wij zullen je na ontvangst terugbetalen.
Om de verpakkingen gratis te retourneren, kun je een retouraanvraag indienen via de mail info@mimic.nl of je kunt via WhatsApp +31850870425 een berichtje sturen. We sturen je een Postbus adres waar je het pakket kosteloos mee kan retourneren.

Menu